🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جنگنده

(ثبت: 6354) مرداد 5, 1397 

میــانِ کشـمکــشِ اَبـــروانِ نـــورانـی
بیانترس! تـو جنگنـده ای خروشــانی
.
نه هیدروژن نه اَتم بارشِ مسلسل ها
کجــا حــریفِ غــرورِ پلیــدِ شیطــانی
.
شبِ فـرار و رسیــدن کنـارِ قایــق ها
اسیــرِ تــرسِ گِـــرا هایِ نـــاوِ پنهــانی
.
کجـای شهـر نشسته ، نظـاره گر بودی!
بـگو مگــوی مــن و مردمــانِ کیهــانی
.
درونِ آینـه دیدم! نگـو خرافـاتَ ست!
کمینِ غم وسطِ ســایه هـای انســانی
.
علیرضا آرین مهر

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):