🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نمی خواهد

(ثبت: 248824) تیر 6, 1401 

 

ای کاش می شد که…! ولی دیدم نمی خواهد
ایـن زخــمِ کهنه تا ابــد مرهم نمی خواهد
.
حــوا همیــشه لحـظه‌ی حســاسِ تصمیمش
در فکـــرِ مشتـی گنـدم است آدم نمی خواهد
.
عمـریست بـا شعـر و کنایه گفته ام ، مِن بعد
رک بـا تـو می گویــم دگر مبهــم نمی خواهد
.
مشتـــاق یـا از مــن گـریـزانی؟ بگــو آخـــر!
دیگــر وجــودم این دو را با هم نمی خواهد
.
چــون پــادشـاهی مست از فتح و غرورم که
در وقتِ تنــگ از دیگـــران دِرهم نمی خواهد
.
علیرضا آرین مهر

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. درود بر شما
    زیبا قلم زده اید و خواندنی
    🌺🌺🌺

  2. درود بر شما آرین مهر
    قلمتان سر سبز
    🌺🌺🌺

  3. درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌸

  4. فریبا نوری

    تیر 7, 1401

    درود جناب آرین مهر گرانقدر 🌹🌷🌷

  5. سلام و درود 🌹🌹

  6. 👏👏👏💖💖💖
    💖💖👏👏
    👏💖

    دروووووود و دستمریزاد… به مقوله ایی پرداختید که کمتر کسی را جرأت به ورود در آنست آنهم بدون لکنت و صریح. شاید علت تجرد باشد. علی ایحال برایت آرزوی تأهلی هرچه زودتر دارم تا آنزمان امید بلطف حضرت دوست.

    • سلام و عرض ادب استاد گرامی ام
      ممنونم لطف دارید🌹❤️
      نمیدانم …شاید😃🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا