🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انعکاس جادو

(ثبت: 261704) تیر 17, 1402 

 

همیشه و همه جا دیده ام فقط او را
به چشـم می بینم انعکـاسِ جـادو را
.
به شهـر آمـد و مـــردم به یـاد آوردند
دوباره قصه ی مصر و ترنج و چاقو را
.
به کور چشمی داروغه ی حسودِ شهر
بـدون واهمـه پـاشیـده عطـرِ گیسو را
.
کنارِ ساحلِ مـرجـانی نگاهـش جشن
گرفتـه انـد و بــرایـم بیـار پـــارو را
.
و مطمئنـاً چشمـانِ نــازِ او در شعـر
به حـاشیه بکشاننـد چشــمِ آهــو را
.
بـرای من که سراپـا غمـم…حضورِ او
چه خـوب معنا کرده خـواصِ دارو را
.
خـدا کند که بمـاند! بـدونِ او دیگـر
تفاوتـی نکند بیـنِ عیـد و عـاشورا…
.
علیرضا آرین مهر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سینا دژآگه

    تیر 17, 1402

    سلام و عرض ادب جناب آرین‌مهر
    زیبا و خیال‌انگیز بود و خلاقیت قافیه و ردیف بیت آخر هم بسیار جالب👌
    زنده باشید

    • سلام و عرض ادب جناب دژاگه عزیز
      ممنونم لطف دارید

  2. طلعت خیاط پیشه

    تیر 17, 1402

    غزلی بسیار زیبا سروده اید
    درود بر شما
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺💐🌿🍃

  3. مينا امينی

    تیر 23, 1402

    سلام دوست هنرمند
    خوشحالم که بعداز مدتها ،شعری از شما بعنوان “دشت گیسوها”رو روی صفحه ی سایت دیدم ،خوندم،لذت بردم و حالا شعری دیگر…

    لازم به گفتن و تعریف نیست که شعرهای شما به خودیه خود دلنشین هستن و زیبا…

    🌼🌼🌼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا