🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو آمدی

(ثبت: 245367) بهمن 25, 1400 

 

میانِ هجـمه ای از ســایه های تکراری
تـو در کجـای جهـانـم ستـاره می کاری
.
تو‌ آمدی که پس از قرن ها سکوتِ دلم
بــه آتشش بکشـی و بــه بـــاد بسپاری
.
به چشم های ترک خـورده ام بیا و بـگـو
کـه بــا خـــودت سبــدی از بهـار را داری
.
تـو هر زمان که نباشی کنارِ من… چیزی
از آفـرینشِ هستـی کــم اسـت انگــاری
.
کسی درونِ من از شوق زیرِ لب می گفت
مباد راحت از این عشق دست برداری…
.
علیرضا آرین مهر

 

 

 

 

نظرها 13 
  1. خسرو فیضی

    بهمن 25, 1400

    . با درودهایم پاک 🌺
    . استاد گرانمهر درصدر سایت ( آخرین مطالب ) دفترگفتمانی دوستانه را ورق بزنید!! نیازمند همکاری جنابعالی هستم .
    . با سپاسی صمیمانه 🌺

    • علیرضا آرین مهر

      بهمن 29, 1400

      سلام و عرض ادب
      سپاس
      اگر مطلب پیدا کردم .. حتما با کمال افتخار

  2. امیر ذبیحی

    بهمن 25, 1400

    کسی درونِ من از شوق زیرِ لب می گفت
    مباد راحت از این عشق دست برداری…
    زیباست و صمیمانه ، در عین سادگی💐

  3. فریبا نوری

    بهمن 25, 1400

    میانِ هجـمه ای از ســایه های تکراری
    تـو در کجـای جهـانـم ستـاره می کاری

    درود 🌷🌷🌷🌷

  4. خسرو فیضی

    بهمن 25, 1400

    . با درودهایم پاک 🌺
    . زیبا سروده ایست و اساتید بنا بر سلیقه یک بیت را پسندیده به نشانه این که تمامی ابیات زیباست 🌺
    . و این کمترین هم . . .
    .
    . و هر زمان تو نباشی در این جهان چیزی
    . بـدونِ تـو به گمــانم کـم اسـت انگــاری
    .
    . یک بیت عاشقانه را پسندیدم !!! 🌺🌿🌿🌿🌿🌺

  5. صفا یغمایی

    بهمن 25, 1400

    درود
    افرین ودستمریزادجناب ارین مهر
    زیبا بود
    ودلنشین
    موفق باشیدوشیرین بیان
    🌺🌺🌺

  6. طارق خراسانی

    بهمن 25, 1400

    سلام آرین عزیز

    مهمان غزل نفیس و زیبای شما بودم
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • علیرضا آرین مهر

      بهمن 29, 1400

      سلام و عرض ادب
      استاد مهربانم
      لطف دارید
      خیلی ممنونم

  7. محمدعلی رضاپور

    بهمن 29, 1400

    سلام و درود، خدا قوت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا