🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دشت گیسوها

(ثبت: 250103) مرداد 23, 1401 

 

آیا تمـاشـایی سـت پـــروازِ پـرستوها؟!
حالا کــه شهـرم رفته توی جیبِ اخموها
.
اشبــاحِ سرگردان خبر دارند در این شهر
پاشیده گردِ خواب حتی روی شب بوها
.
ما از رها بودن چه می فهمیم چون اصلا
بــادی نمی آیـد ســـراغِ دشـتِ گیسوها
.
جز نیشِ زنبوران چه نفعی برده ایم آخر
بیهـوده چرخیـدیــم در اطرافِ کندوها
.
دیگر امیدی هم به جادو نیست تا وقتی
غــولِ چراغ افتـاده در دستـانِ ترسوها
.
علیرضا آرین مهر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زهرا آهن

    مرداد 23, 1401

    درود بر شما
    نگاه شما را در این سروده دوست داشتم
    پایدار باشید🌺🌸

  2. حسین شیرکوند

    مرداد 24, 1401

    🏵️💐🏵️💐🏵️💐🏵️

  3. زهرا آهن

    مرداد 24, 1401

    دیگر بار میهمان سروده‌ی دلنشینتان بودم

    درودها🌹🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا