🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار علیرضا آرین مهر

 

قسم به اسمِ تو که حک شدَست روی تنم

غزل

خوانش: 70

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

همیشه و همه جا دیده ام فقط او را

غزل

خوانش: 136

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

 

آیا تمـاشـایی سـت پـــروازِ پـرستوها؟!

غزل

خوانش: 181

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

 

ای کاش می شد که…! ولی دیدم نمی خواهد

غزل

خوانش: 345

سپاس: 5

تعداد نظر: 11

 

میانِ هجـمه ای از ســایه های تکراری

غزل

خوانش: 316

سپاس: 9

تعداد نظر: 13

 

طرحی از چشمانِ تو پاشیده روی قرصِ ماه

غزل

خوانش: 278

سپاس: 6

تعداد نظر: 8

 

شهری شده ام دستخوشِ حمله ی طاعون

غزل

خوانش: 701

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

سخت است بدونِ تو در این دور و زمانه

غزل

خوانش: 250

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

خـوب می دانم چـرا خـودکار می لرزد به خود

غزل

خوانش: 238

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

 

هر چند که با سنگدلی رفت و جفا کرد

خوانش: 427

سپاس: 6

تعداد نظر: 6

 

آنکـه در عشـق غمـــی مثــلِ زلیخـا دارد

خوانش: 203

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

تعداد نقد: 2

 

محـرمِ اسـرارِ من دیـشب فقـط دیوار بود

خوانش: 243

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

 

گفت در شعر و غزل آخر شدی عالیجناب

خوانش: 233

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

عرش را با فرش یکسان کرده ای معشوقه جان

خوانش: 531

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

تعداد نقد: 2

علیرضا آرین مهر

غریبانه

علیرضا آرین مهر 14 اردیبهشت 1399

 

گاهگاهی شـده انسـان برود آنجا که…

خوانش: 268

سپاس: 7

تعداد نظر: 4

علیرضا آرین مهر

سنگدل

علیرضا آرین مهر 23 فروردین 1399

 

در نخستین روزها از فصـلِ زیبـای بهـار

خوانش: 717

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

 

حال و هوایم غرق در سرخوردگی است

خوانش: 370

سپاس: 0

تعداد نظر: 6

 

چشمـک زدند نیمه شب در مــن ستاره ها

خوانش: 254

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

در پشـتِ پلک هـای ابری تیـره و حسـود

خوانش: 255

سپاس: 1

تعداد نظر: 5

 

گفـتی ببیـن چگـونه خـورشیدِ غزل شدی!

خوانش: 264

سپاس: 1