🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطرِ تنت

(ثبت: 268154) اسفند 14, 1402 

 

قسم به اسمِ تو که حک شدَست روی تنم
کسی که عشقِ تو دارد درونِ سینه منم
.
من و تـو بـودیـم و عصر و بارشی نم نم
چه بوسه ها که چکید از لبِ تو در دهنم
.
نگـو که سِحـر نبوده! چـرا که عطـرِ تنت
نفـوذ کـرده به طـرزی عجیب در بـدنـم
.
مـرا دوباره به آغـوشِ خویش بـرگـردان
شـدم شبیـه غریبــی کــه دور از وطنـم
.
اگــرچـه تنهـایی سـر کشیـده عمــرِ مرا
مبــاد روزی که جـــز تــو را صـدا بزنـم
.
علیرضا آرین مهر

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 14, 1402

    سلام

    غزل زیبایی ست

    درودتان

    در پناه خدا 🌱👏👏👏🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا