🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جهنم منزلی در دل خریده/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 255408) بهمن 5, 1401 
جهنم منزلی در دل خریده/ابوالقاسم کریمی

 

جهنم منزلی در دل خریده
هوای زندگی را سر کشیده

نصیحت میکند ما را خردمند …
ولی غم ریشه را از ته بریده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 5, 1401

    درود بر شما🌿

  2. صفا یغمایی

    بهمن 5, 1401

    درودبرشما زیبا بود.
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا