🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جوش عشق

(ثبت: 7036) آبان 13, 1397 

صبح است ولبخند وگل نوش نوش عشق

باران ونجوای بلند سروش عشق

دیریست با دوست به یک خمره خانه ام

درپشت در مانده به جا می فروش عشق

وقتی کمی گیج وکمی مست خنده ام

کم می کشم بر سر گلها نقوش عشق

شب رفت ومن ماندم وخوابم نمی برد

باید کمی قصه بخوانم به گوش عشق

گم می کند مقصد خودرا میان راه

هرکس که باری بگذارد به دوش عشق

خیری ندیدیم از این عشق عاقبت

ای کاش که کم زده بودیم جوش عشق

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):