🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جیرجیرک

(ثبت: 261719) تیر 18, 1402 

 

می شنوی؟
گوش می دهی؟
می بینی؟
نمی بینی
که دیدنی نیست
پنهان از شرم خویشتن
و آشکارا در جریان شعر عشق
بی وقفه، بی دل، بی خویش
جیر… جیر… جیر…جیر…جیرکی

 

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نقدها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 18, 1402

    شعر سروش، انعطاف پذیری زیادی دارد و بر همین اساس، هم بصورت سنتی و هم بصورت نو به کار می رود و
    زیرگونه های بالفعل و بالقوه ی فراوانی دارد.
    لخت پایانی نیز چنان که دیده می شود، دیگرگون و کوبشی آمده است.
    در شعر سروش سعی می شود قافیه یا قافیه آهنگ در همه یا برخی لخت ها رعایت شود ولی حتی سروش هایی بدون قافیه هم داریم.
    در سروش بالا، چهار لخت نخست،
    قلمرو قافیه آهنگ هستند ولی در ادامه، شاعر، خود را در بند قافیه و حتی قافیه آهنگ هم نگه نداشته است.

نظرها
  1. فاضله هاشمی

    تیر 18, 1402

    بی آهنگ
    می‌رقصد باد
    جنوب چشهای تو
    به من یاد داد
    تابستان گرم نیست
    وقتی دست هایت را میگیرم
    به جای انتظار
    در خوابگاه پنجره
    نخستین بار
    میمیرم

  2. شیما رحمانی

    تیر 19, 1402

    درود بر شما زیبا بود🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا