🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حال دلم

(ثبت: 233953) آذر 7, 1399 

(حال دیارم)

این روزها حال دلم پر اضطرابست
دریای شادی های ما عین سرابست

ویروس ننگی عازم این شهر گشته
کز حاصلش دل های جمعی را کبابست

گفتی پریشب بزم شادی رفته بودی
غافل شدی از عاقبت ها که عذابست

ای آن که مهمان گشته ای شهر انارک
تنگ ست نفس در سینه ها غرق مذابست

خط سفیدی بوده ای دیروز اما
امروز خط قرمزی مثل شرابست

گفتند در تجمیع و در محفل نجوشید
ویروس ننگی بهرتان بس اجتنابست

صاحب نظرهای دیارم را بگویید
اینجا هوا بس ناجوانمرد و خرابست

(ژولیده ) می نالد ز درد سینه ی خود
شاید نداند روز بعد دردش کدامست

#_کیهان_ژولیده_انارکی
99/9/6
@keyhanzholideh66

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نقدها
  1. درودها

    شعر به زیبایی و طرافت سروده بودبد و لذت بردم از این قلم

    جسارت بنده رو ببخشید در مصرع آخر شعر “کدامست” به لحاظ قافیه ایراد دارد

    چرا که حرف روی رعایت نشده و این قافیه با سایر قافیه های بکار گرفته همخوانی ندارد.

    با توانمندی که در این قلم می بینم به وضوح معلوم است که یا ایراد در تایپ بوده

    یا یک بی مبالاتی ساده که شاعر توانایی بر طرف کردن این ایراد را به یقین دارد.

    نویسان و شادکام باشید هماره به مهر

    💐💐💐💐💐💐

نظرها
  1. جعفراکبرنژاد

    فروردین 22, 1400

    درودها،
    بسیار عالی است احسنت استاد.
    با عرض پوزش بنظرم اشتباه تایپ در مصرع آخر شعر شده است.
    《 کدامست 》 بنظرم 《جوابست درسته》

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا