🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حال دل

(ثبت: 259623) خرداد 6, 1402 

حال دل

از پس پرده ببین حال دل زارم را

تا که تیمار نمایی دل بیمارم را

نیست امیدی اگر باز پشیمان شده ام

تا که سامان دهی از روی کرم کارم را

بارها از سرتقصیر گذشتی تو و باز

بازم از راه خطا داده ام آزارم را

سالها منتظر دیدن روی تو شدم

گرچه دیدی تو فراوان غم رخسارم را

در خودم سخت گرفتارم و در حال نزاع

چون جفا کارم و بردم نفس یارم را

روی از من تو مگردان که دگر نائی نیست

تو دگر چنگ مزن این دل خون بارم را

مُشکنانی چه کند خسته و ناکام شده

تا که بینم دم آخر رخ دلدارم را

 

اصغراسلامی مُشکنانی بشیر

روستای مُشکنان***85کیلومتری اصفهان_نائین

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    خرداد 6, 1402

    نیست امیدی اگر باز پشیمان شده ام

    تا که سامان دهی از روی کرم کارم را

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا