🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شادم کن

(ثبت: 263902) شهریور 26, 1402 

 

از لعل لبت می بده و شادم کن

با جام نگاهت مرا آبادم کن

عمریست گرفتار غم هجرانم

ای ناجی من بیا تو آزادم کن

در خلوت و تاریکی شب بدحالم

ای ماه رخی نشان ده دلشادم کن

این رهگذران نمک به زخمم زده اند

فکری تو برای درد و فریادم کن

هر لحظه ی عمرم همه در یاد توام

آرامش جان تو هم کمی یادم کن

جامم بشکسته و صبو ریخته است

با ساغر می رها ز بنیادم کن

در میکده مستان همه دلخون شده اند

اینک قدحی بده پریزادم کن

 

شعر اصغر اسلامی مشکنانی(بشیر)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا