🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حامی رودبار

(ثبت: 230094) مرداد 15, 1399 

 

“تو ک حامی کوم بی گناهی
بکن ورسون روبارم نگاهی
زمینون هفت گنجن موسم کشت
ولی فصل درو هچ نی، جز آهی”

اسماعیل خانه گیر

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا