🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حراج

(ثبت: 13189) بهمن 3, 1397 
حراج

خریدارش نبودی
به حراج رفت
احساسی که
#بهای
چشمانت را
داشت…
.
.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    بهمن 7, 1397

    درودها کوتاه قشنگی بود@};-@};-@};-@};-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا