🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حرف مردم

(ثبت: 13610) بهمن 8, 1397 

من ساده بودم
فکر میکردم
عشق
کافیست
نمیدانستم
بدون
حرف مردم
نمیشود زندگی کرد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    بهمن 8, 1397

    باید دل را عادات داد که حرف بسیار است و

    شنونده باید عاقل باشد.

    ساده بودن نعمت است تا هنگامی که از جانب دیگران به چیز دیگری تعبیر نشود.

    شادکام و نویسان باشید@};-@};-@};-@};-@};-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا