🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 (حرف) های خسته

(ثبت: 263262) شهریور 4, 1402 

 

امشب از دست تو آخر به خدا گلایه کردم
هق هقِ حرف دلم رو واسه تو ترانه کردم

می نوشتم تو رو با دل، روی بالهای خیالم
اسمِ شعرامو گذاشتم ، آرزوهای محالم

اول غزل غم تو  پا گذاشت رو دلِ شعرم
مث گلواژه شکفتی و شدی حاصلِ شعرم

می چکید جوهر اشکام روی خطهای شکستم
کاش می دونستی که بی تو من پر از حرفای خستم

نیستی و با اشک شورم  تو رو استعاره کردم
توی آسمون  شعرم  چشاتو  ستاره کردم

پا گذاشتی رو خیالِ  منِ  دل داده ی غمگین
قلب شعرمو شکستی با دو تا واژه ی سنگین

توی کابوسِ جدایی تو منو تنها  گذاشتی
کاش برام خوابِ چشاتو یادگاری جا می ذاشتی

یادمه تو جنگلِ دل که شکسته بود درختاش
یادته غربتِ روزایی که خسته بود درختاش؟!

ولی با آتیش حرفات برگاشو سوزونده بودی
من از اون شعله ی چشمات فهمیدم که مونده بودی!

بغضمو تو بیت آخر، بی بهونه پاره کردم
ولی خندیدی و رفتی ، شعرتو مچاله کردم

امشب از دست تو آخر به خدا گلایه کردم
هق هقِ حرف دلم رو واسه تو ترانه کردم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سینا دژآگه

    شهریور 4, 1402

    سلام و عرض ادب بانو فهامی ارجمند
    هق‌هق حرف دلتان را به زیبایی مبدل به ترانه کرده‌اید🌸🌺🌸🌺
    زنده باشید

    • سحر فهامی

      شهریور 6, 1402

      عرض سلام گرامی سپاسگزارم مرسی🌹🌹🌹🌹🌹

  2. فیروزه سمیعی

    شهریور 5, 1402

    درودتان باد مهربانو سحر جانم 💖 ادیب گرانقدرم 💗
    ترانه ی بسیار زیبا و غمناکی سروده اید 🌱🌸🌺🍃
    زنده باد 👏 👏👏👏💯💯💯🌸
    نویسا مانید وسبز باشید و سرفراز
    🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

    • سحر فهامی

      شهریور 6, 1402

      سلام عزیز دل مرسی از مهربونیت🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا