🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شروران اشک

(ثبت: 269282) اردیبهشت 3, 1403 

 

شرورانِ اشک
پادشاه بغض را
شکسته اند
پرچم غم را دریده اند
آنها
در کوچه های سر سبز رگها
آزادی را
فریاد میزنند

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    اردیبهشت 3, 1403

    سلام
    و اگر سحر عزیز ، یک ” اند ” را از یکی از دو فعل ” شکسته اند و بریده اند ” حذف کند ، به پیراستن شعرش کمکی شایان نموده است .

    • سحر فهامی

      اردیبهشت 4, 1403

      درودتان ، سپاس از همراه‌همراهیتان گرامی🙏🌹🌱

  2. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 4, 1403

    درود بر شما
    🌹🌹

    • سحر فهامی

      اردیبهشت 11, 1403

      هزاران درود بر شما سپاسگزارم از همراهی و حضور ارزشمندتان 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. اردیبهشت 4, 1403

    اشک؛
    شرورِ بی ریا…
    پادشاهی بغض را
    گسسته
    پرچم غم را دریده
    آزادی،
    نبضِ شریان است

    سلام و درود
    و ویرایشی دوستانه

    • سحر فهامی

      اردیبهشت 11, 1403

      هزاران درود مرسی از توجهتون عزیز 🥰🥰🥰🥰🥰

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 11, 1403

      سلام‌
      آفرین این واقعا ویرایش دوستانه است نه نقد است و‌نه هیچ چیز دیگر

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 11, 1403

      سلام و‌درود

      بسیار عالی ست

      درودتان

      در پناه خدا 🌹

      • سحر فهامی

        اردیبهشت 11, 1403

        درودها بر شما حضور ارزشمندتان افتخار است استاد عزیز🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا