🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکوفه ی پروانه

(ثبت: 269014) فروردین 22, 1403 

 

من شهادت میدهم …
پروانه هایی
که بر دامنِ
دشت هایِ آزاد ،
شکُفته اند
همان
کرمهایِ ابریشمِ
تنیده در
تنهایی اند
که به چاره اندیشیده اند
و بی پروا
پوستینِ پوسیده ی تن را
شکافته اند …

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. اردیبهشت 1, 1403

    پریشان حال آن موی پریشانم.

    که در خواب پریشانم.

    پریشانتر ز بیداریست.

    اسممو تو گوگل سرچ کنید 👇
    امین غلامی (شاعر کوچک)
    و از شعرهام در سایت های مختلف دیدن کنید😉

    • سحر فهامی

      اردیبهشت 2, 1403

      درود بر شما سپاسگزارم از حضور ارزشمندتان ، چشم حتما….

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا