🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ستاره ی صبر

(ثبت: 269571) اردیبهشت 18, 1403 

 

مادرم میگفت
آن سیلی که دیشب آمده بود
پیام آورِ ابرهاست
و ستاره ی صبر را
با خود آورده است

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 18, 1403

    درود بانو
    سروده ی زیباییست مثل بقیه ی کارهایتان
    سبز و پاینده باشید.👏👏👏🌺🌺🌺

    • سحر فهامی

      اردیبهشت 18, 1403

      درود بر شما بسیار سپاسگزارم از حضور ارزشمندتان 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 18, 1403

    سلام‌

    سناره صبر ترکیب جدیدی ست
    آفرین

    در پناه خدا 🌹

    • سحر فهامی

      اردیبهشت 19, 1403

      هزاران درود و سپاس بیکران استاد گرامی🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا