🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معلم

(ثبت: 269431) اردیبهشت 11, 1403 

 

معلّمِ درد
مبارزه را
به من آموخت
آخرین بار
بر سرِ تمرین
کمرش  را شکستم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 11, 1403

    سلام و درود

    همیشه گفته ام از خانم ها باید ترسید😂

    خارج از شوخی شعر کوتاه زیبایی ست

    ای که از درد به خود می پیچی
    کمر درد شکستن ز “ فهامی “آموز

    در پناه خدا🌹🌹🌹

    • سحر فهامی

      اردیبهشت 11, 1403

      درودها استاد بزرگ مرسی از شعرتون 😁😁😁😁😂😂
      بله بارها کمر درد را شکسته ام
      قبلا هم در داستان پنگوئن غریب گفته بودم که من با دو چنگال صبر و امید کمر فاجعه را شکستم

  2. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 11, 1403

    درود بانو
    کوتاهی عالی است.
    سپاس از این سروده ی زیبا
    شاد و سلامت باشید👏👏👏👌👌👌

    • سحر فهامی

      اردیبهشت 11, 1403

      هزاران درود دوست گرامی مرسی که همراهید الهی همییییشه شاد و سرافراز و پیروز باشید

  3. صفا یغمایی

    اردیبهشت 11, 1403

    درودبانو
    زیباست
    موفق باشید.

    • سحر فهامی

      اردیبهشت 11, 1403

      درودها بر شما سپاسگزارم از حضور ارزشمندتان 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  4. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 22, 1403

    درود بر شما
    🌷🌷

    • سحر فهامی

      اردیبهشت 24, 1403

      هزاران درود گرامی 🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا