🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حرف

(ثبت: 257625) فروردین 18, 1402 
حرف

 

گلوله شلیک شد
حرف هایت
میان جمجمه ام
فواره می زند
هزاران بار
مرگ را مز مزه میکنم

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 18, 1402

    سلام
    امروز شعری از شما خواندم که بارها مضمونش را تجربه کرده ام
    کاش با هم مهربان باشیم
    کاش جای گلوله به یکدیگر گلی هدیه کنیم
    مگر خوبی کردن سخت است؟
    مگر حرف های خوب زدن و دل ها را شاد کردن گناه است؟
    ریشه ی اینگونه درد ها را سال هاست دریافته ام و آن عدم بخشش است و از این روست در قرآن کریم سخن به نام خداوند بخشنده مهربان آغاز می گردد.
    از قدیم گفته اند زخم زبان از زخم شمشیر دردناک تر است.
    درود بانو
    در پناه خدا همواره دلت شاد و لبت خندان باد

    🌱🌹🌹👌👌👌👌👌🌹🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و احترام
      دقیقا بسیار تجربه ی درد ناکی است
      کاش همیشه مهربانی گل می کرد
      بر شاخه شاخه لحظه ها👌👌👏👏💐💐

  2. شیدا شهبازی

    فروردین 18, 1402

    سلام و عرض ادب
    دقیقا همین ظور هست که می فرمایید استاد
    کاش جای گلوله گل هدیه می دادیم
    و جای زخمه زدن
    مرهم می شدیم
    🙏🙏👌

  3. نسرین حسینی

    فروردین 18, 1402

    کوتاهی نغز
    درود تان 🌸🌸

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان در پناه خدا💐

  4. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 18, 1402

    درود بر شما
    🙏🌺🙏🌺🍃

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان در پناه خدا💐🙏

  5. محمدعلی رضاپور

    فروردین 18, 1402

    سلام و درود تان
    زنده باشید به مهر

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان💐🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا