🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حرمتِ آئینه

(ثبت: 215436) مهر 7, 1398 

گر نه ای زشت از چه رو آخر عزیز
حرمتِ آئینه را باید شکست؟

6 مهر ماه 1398

 

 

 

نظرها
  1. درود بر شما
    عمیق و زیباست
    قلمتان سبز🌹

    • طارق خراسانی

      مهر 7, 1398

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  2. سلام و درودها

    استاد ارجمند

    یاد آور :

    خودشکن آئینه شکستن خطاست

    تقدیمی : 🍃

    لحظه صورت گشت ،چرکین گر پدید
    صورتی را دید و ، سیرت را ندید

    مؤمنی را ، فرض کن ، آئینه ای
    حرمتی چون شیشه بشکستی شدید

    ولی اله بایبوردی

    07 / 07 / 1398

    🌸🌸🌸🌹🌷🌹🌸🌸🌸

    • طارق خراسانی

      مهر 7, 1398

      سلام و درود

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  3. … نه!
    خود را باید شکست…
    غرور بی هوده و کاذبی که نبود اگر، جهان سر تا سر بهشت شداد می شد و رنگارنگ و قشنگ آسمان تمام، آینه ی تمام قد…
    … سلام استاد تک روی هایت نیز آرمانی است و حکمت…

    به هر آیینه می نگرم،
    سه جهان آن را غبار
    گرفته و
    یک مردم، وی را غم!

    پ……

    • طارق خراسانی

      مهر 7, 1398

      سلام استاد

      وقتی به جان دانای آئینه وش شما می نگرم خودم را آنچه هستم می بینم اگر زیبا خدا را شکر و اگر زشت باید از وجود آئینه یار سود جسته خود را زیبا کنم.
      حمامی بروم، ریش ها را بزنم، َسیاه ها را از صورتم بزداییم خلاصه تمیز شوم و بیایم دوباره خودم را در آئینه حضرت دوست ببینم.

      سپاس از حضور موثر آن عزیز

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا