🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حرمت مادر…

(ثبت: 3693) اسفند 29, 1395 

    

                        « به نام خدا »

           امروز دوباره یادِ او در سر بود ؛

          این سینه ز ِداغِ رفتنش پرپر بود

           با دیدهٔ گریان به مزارش رفتم ؛

         « امروز که روزِ حرمتِ مادر بود »

                    « مهران اسدپور »

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. اله یار خادمیان

    اسفند 29, 1395

     درود بر شما

    • مهران اسدپور

      فروردین 1, 1396

      درودها جناب خادمیان عزیز ؛

      تأخیر بنده را در پاسخگویی ببخشید…

      سال نو بر شما فرخنده باد..‌.

      در پناه حق شاد و تندرست و بهاری باشید.

  2. حامد علی بیگی

    فروردین 1, 1396

    بسیار عالی…

    اگر مادر گرامیتان هنوز در قید حیات هستند ان شاءالله خدا بر عمرشان بیفزاید و اگر به رحمت الهی رفته اند خداوند غریق فضل و رحمت خود واقع گرداندشان

    • مهران اسدپور

      فروردین 1, 1396

      درودها دوست خوبم ؛

      سال نو بر شما تهنیت باد…

      پیوسته باطراوت و بهاری باشید به مدد الهی …

  3. معصومه عرفانی

    فروردین 2, 1396

     سلام

    سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک

    همه روزتون بهاری

  4. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 4, 1396

    درود بر شما

    و رحمت خدا بر مادران در گذشته.

    بهاران بر شما مبارک باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا