🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حریمِ ذوالجلال …

(ثبت: 7019) آبان 11, 1397 
حریمِ ذوالجلال …

« به نام خدا »

 

از ؛ « رنگ و ریا » همیشه خالیست ؛

قلبی که ؛ حریمِ « ذوالجلال » است 

در ؛ مذهب و در ؛ مَرامِ « رِندان » ؛

« تزویر ؛ حرام و مِی ؛ حلال است ».

 

« مهران اسدپور »

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):