🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حریم آل عبا

(ثبت: 226631) اردیبهشت 25, 1399 
حریم آل عبا

 

بنام خدا

“حریم آل عبا ”

سنگی تمام آینه‌ها را شکسته بود
ابلیس باز قلب خدا را شکسته بود

ساحل نگاه کرد به دریای بی‌کران؛
موسی نشسته بود؛ عصا را شکسته بود

شاید سکوت کرد که بغضش نهان شود؛
بغضی شدید، لحن صدا را شکسته بود

ظرف گدایی‌ همه از شیر پُر، ولی،
شمشیر سرخ، ظرف گدا را شکسته بود

در سجده‌ بود مرد، که نامرد ناگهان،
حبل‌المتین اَرض و سَما را شکسته بود

حرمت نمانده بود برای کسی دگر؛
شخصی”حریم آل عبا” را شکسته بود

لعنت به ابن‌ملجم ملعون که بی‌درنگ،
فرق امام اوّل ما را شکسته بود

شاعر دوباره آخر شعرش گریز زد:
شعری که قلب کرب و بلا را شکسته بود

………..

تقدیم به حضرت امام علی علیهِ السّلام
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
علی رفیعی وردنجانی
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
التماس دعا

 

 

 

 

نظرها
  1. علی معصومی

    اردیبهشت 25, 1399

    التماس دعا🙏🌷

  2. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 25, 1399

    با سلام و درود خدمت ,لی آقای رفیعی عزیز
    بسیار عالی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    سنگی تمام آینه‌ها را شکسته بود
    ابلیس باز قلب خدا را شکسته بود

    ساحل نگاه کرد به دریای بی‌کران؛
    موسی نشسته بود؛ عصا را شکسته بود

    شاید سکوت کرد که بغضش نهان شود؛
    بغضی شدید، لحن صدا را شکسته بود
    🌹🌹🌹🌹🌹
    التماس دعا
    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 25, 1399

    سلام حضرت رفیعی شاعر توانای پاک
    دست و قلم شما را از راهی دور می بوسم
    اجر شما با خدای علی
    در وبلاگ ماه را باید تماشا کرد و رفت نمایش دادم
    در پناه خدا
    🙏🌹🌹🌹🌹🙏

  4. محمد یزدانی

    اردیبهشت 26, 1399

    درودها علی رفیعی عزیز شاعر گرانقدر
    بسیار عالی و کم نظیر سروده اید
    اجرتان باحضرت مولا علی . التماس دعا💐

  5. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 30, 1399

    سلام استاد رفیعی نازنین و زیبا نگار.
    تصویری فوق العاده زیبا و دلنشین آفریدید.
    در سجده‌ بود مرد، که نامرد ناگهان،
    حبل‌المتین اَرض و سَما را شکسته بود
    شاهکاریست به تمام معنا
    اجرتان با مولا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا