🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حس حضور

(ثبت: 222602) بهمن 28, 1398 

 

حس حضور
تمام شهر را پر میکند
تو هستی و من
همه ی شهر
مست حس ما
پر از حال  و هوای ماست
این مسیر پر از شناخت
دل های
پر از عشق داغ
کوچه ای
شبیه کوچه باغ
تو می آیی
آن مه جبین
و من می گویم درود
هزار بار می روم
به آسمان
می آیم به زمین
روز دیدار اولین
روز عشق است
مثل همیشه ی حسای خوب
زیر لب داریم سرودی
آفتاب
از سر _ شیب نشسته
به هم می رسیم
پایین کوچه خورشیدی

م ح

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا