🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حقوق برابر …

(ثبت: 6342) مرداد 1, 1397 
حقوق برابر …

« به نام خدا »

 

گفتید ؛ معتقد ، به ؛ « حقوقِ ، برابرید » !

تا کِی از این حماقتِ ما ؛ بهره می‌بَرید ؟؟؟

دنبالِ ؛ « اَرزِ ، دولتی » امروز ، با « وَلَع » !

فردا ؛ دوباره با رُفقا « سِکّه » میخرید. !!!

 

« مهران اسدپور »

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):