🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حقّمان بود

(ثبت: 243288) آذر 19, 1400 

 

ما که در شهر خود غریب شدیم

حق نوشتیم و بی نصیب شدیم

ما همان مردم عجیب شدیم

پیش آن جمع نانجیب شدیم

حقّمان بود.

#شعرپیشرو
#شعرسروش
#محمدعلی_رضاپور

 

ـ

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    آذر 19, 1400

    با حقمان بود در این شعر بسیار موافقم. 🌷🌷🌷

  2. نسرین حسینی

    آذر 19, 1400

    بسیار زیبا بود ودلنشین
    درودها برشما جناب رضاپور عزیز

    قلمتون مانا

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 19, 1400

      درودها و سپاس ها یتان سرکار خانم حسینی گرانقدر 🌹🌹🌹

  3. کبری محمدی

    آذر 19, 1400

    سلام
    کوتاه و زیبا
    باشید و بسرایید به مهر
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا