🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حلقه

(ثبت: 257615) فروردین 12, 1402 
حلقه

 

چند حلقه
تو‌را زیسته ام
که جوانه های عشق
در ابتدای رویش
پا به سن گذاشته اند
و در حلقه ی عمر می رقصند

 

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    فروردین 12, 1402

    سلام موید باشید

  2. طارق خراسانی

    فروردین 12, 1402

    سلام

    شما چه قدر زیبا رویش عشق را بیان کرده اید

    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  3. فریبا نوری

    فروردین 12, 1402

    سلام شیدا شهبازی عزیز
    حلقه حلقه ی عمرتان و عمر عالم پر عشق باد

    🌷🌷🌷🌷

    • شیدا شهبازی

      فروردین 18, 1402

      سلام و عرض ادب
      لحظه هاتون زیبا و عاشقانه 💐سپاس از حضورتان

  4. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 12, 1402

    درود بر شما
    بی عشق هرگز
    👏❤️💐🌿🍃

    • شیدا شهبازی

      فروردین 18, 1402

      سلام
      🙏💐🌹

      لحظه هاتون عاشقانه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا