🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حمایت از کالای ایـــــرانـــــــــی

(ثبت: 6029) اردیبهشت 31, 1397 

بنام خدا
 
      ”  حمایت از کالای ایرانی  “

پر از نشاط، پر از شور، مست ایمانیم
چه نعمتی! همه از نسل پاک سلمانیم

نه داعشیم نه صهیون نه ناصبی نه مجوس
به کوری همه‌ی کافران، مسلمانیم

کنار رهبر بیدارمان، چه سرمستیم
کنار رهبرمان تا همیشه می‌مانیم

برای رشد و تکاپوی کشور ایران،
همیشه حامی کالای ناب ایرانیم

نظام کشور ما یک نظام مقتدر است
همیشه مرد نبردیم، مرد طوفانیم

—————-
علی رفیعی(امید)