🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حنجره ی غمگین

(ثبت: 242892) آبان 26, 1400 

 

حنجره ای
به صدای خودش دلبسته بود
می گریست
ای کاش
گوش بودم….

✍#لیلا_بهمنی(سالیز)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 26, 1400

    سلام

    کوتاهی بس زیبا
    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

  2. مدینه ترکاشوند

    آبان 28, 1400

    لذت بردم درود برشما مه جبین بانوی عزیر،قلمتان نویسا🌹🌻🌼🌸

  3. پیرایه یغمایی

    آبان 28, 1400

    بار حزن زیبایی داشت این کوتاهه ، این زیبا
    نمی دانم چرا مرا به ياد يکی از کارهای احمد شاملو انداخت
    با اینکه در میانشان تفاوت بسیار بود

    • سپاس بانوی قلم واندیشه حزن جزو لاینفک قلم هست لطف نگاه شماست به قلم کوچک من🌸🌸🌸

  4. اسماعیل علیخانی

    آبان 28, 1400

    سلام و احسنت
    عمیق بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا