🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حوزه – مسجد – دانشگاه

(ثبت: 269232) اردیبهشت 17, 1403 

 

در محفل ما تظاهراتی برپاست

صد خرقه و سجاده ی زیبا برجاست

هریک قدحی ز ِکِبر دربر دارند

درد از دلِ اینهمه ریاکاری هاست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 17, 1403

    درود بر شما
    عمیق و زیباست
    قلمتان سبز💐

  2. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 17, 1403

    درود بر شما جناب همدانی عزیز و بزرگوار
    درد از دل این همه ریا کاریهاست…
    قلمتان ماندگار
    شاد و سلامت باشید👌👌👌🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا