🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین نوشته های مصطفی مروج همدانی

روزمرگی

خدايا مرا از ابتذال عادی نگری به نعمتهايت , دور کن ؛

خوانش: 23

سپاس: 0

مصطفی مروج همدانی

گفتار

مصطفی مروج همدانی 04 اردیبهشت 1403

نفس

مرا در سوگ ببين

خوانش: 28

سپاس: 0

 

پنجره ها را نبنديم

خوانش: 30

سپاس: 0


مقاله نهم

سرقت ادبی – درد دل با اهل قلم

خوانش: 23

سپاس: 0

مقاله پنجم

پاسخ به ديدگاههای غلط وهابيون

خوانش: 26

سپاس: 0

مقاله چهارم

مهمان کشی – اشتباه بزرگی که توجيه می کنيم !

خوانش: 39

سپاس: 0

1 ) آيا پيامبر فقط رهبر دينی جامعة خود بود ؟

2 ) آيا پيامبر فقط رهبر سياسی جامعه خود بود ؟

خوانش: 50

سپاس: 0

و سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون ( شعراء 26 آیه 227 )

و به زودی کسانی که ظلم کردند خواهند دانست که به کدامین بازگشتگاه باز می گردند

خوانش: 35

سپاس: 0

مقاله ششم

نامه ای به سيد جمال الدين اسد آبادی ( چرا شيعه علی نيستم ؟)

خوانش: 28

سپاس: 0

 

چهره ترا در آينه کدورت زده و زنگار گرفته قلبم , تار می بينم

خوانش: 54

سپاس: 0

چقدر ريشهای بی ريشه عذابم داده اند

و بی ريشهايی که برای امکان حضور در دايره مدرنيزه ها ؛

خوانش: 62

سپاس: 0

با درد آشنايم

سالهاست دوستی من و درد پابرجاست

خوانش: 76

سپاس: 0

گاهی احساس می کنم دنيا واقعيت ندارد و تصوّری بيش نيست

در خواب تصاويری می بينم و با بيداریِ از خواب؛

خوانش: 79

سپاس: 0

چشمهایم کجاست ؟ آه …… آنها را بسته ام

و به بن بست نگاه تا ديواره خاکستری پلکهايم رسيده¬ام

خوانش: 63

سپاس: 0

حسّ سقوط

مي ترسم از کم رنگی خاطرات خاکستری ام

خوانش: 41

سپاس: 0

 

شايد كسي بيايد و سنگينيِ هوا بر بالِ شاه پركها را حس كند

خوانش: 145

سپاس: 0

به دورترین نقطه می نگرم،

لحظه ای .. نزدیک ِنزدیک شده است

خوانش: 74

سپاس: 0

 

مرگ همان بلندای ارتفاعی ست که از نزدیک شدن به آن در هراسیم.

خوانش: 75

سپاس: 1

اگر نماها و نواها پرتوی از اوج نباشند سقوط حتمی است.

 

خوانش: 71

سپاس: 0

شب نهم هنگام پلکهایم در جستجوی خوبی های نیافته ی در روز باز می ماند

و صبحگاه پلکها را می بندم تا شاهد نمایش فقر ِمحبت نباشم.

خوانش: 75

سپاس: 0