🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مصطفی مروج همدانی

 

ما که جدی نمی گیریم

خوانش: 8

سپاس: 1

 

پشت این مغازه ها

خوانش: 12

سپاس: 1

 

کاش می شد یک شهید از حال خود حرفی زند

خوانش: 18

سپاس: 2

 

خاویار را چه کسی خورد و نگفت ؟

خوانش: 23

سپاس: 1

مصطفی مروج همدانی

بازی

مصطفی مروج همدانی 04 اردیبهشت 1403

 

بر چرخ و فلک نشسته بودیم همه

خوانش: 18

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

بچه ها رفتند , باران را ببار

خوانش: 27

سپاس: 2

مصطفی مروج همدانی

کویر

مصطفی مروج همدانی 02 اردیبهشت 1403

 

یک کویر و اینهمه زندان ِسرد

خوانش: 19

سپاس: 1

مصطفی مروج همدانی

دنیا 4

مصطفی مروج همدانی 01 اردیبهشت 1403

 

گفته بودند که سرتاسر این برکه خُم است

خوانش: 19

سپاس: 1

 

اینهمه خار که پیوسته به پیمانه ی ماست

خوانش: 20

سپاس: 2

 

اینهمه نقش که ما بر دل مرداب زدیم

خوانش: 26

سپاس: 2

 

معلق در میان عرش و فرش همواره حیرانم

خوانش: 35

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

 

عالمان , تا کی سکوت بر دیو و دد جایز شده ؟

خوانش: 28

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

دین فروشان , تا به کی اندیشه کج ؟

خوانش: 26

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

ما همه بازیچه ی گردونه ایم

خوانش: 31

سپاس: 2

 

هر ستون از کاخها بر دوش کوخها باقی اند

خوانش: 32

سپاس: 2

گوشهایم پُر شد از انبوه چرت و پرتها

کبکهای خوش خیالی تان به زیر برفها

خوانش: 60

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

تعداد نقد: 2

 

قومی ندیده ام به جهالت چنین سترگ

خوانش: 18

سپاس: 1

 

پوشش ابر و مهی بنشسته بر افکار من

خوانش: 14

سپاس: 1

 

ترک لذت , لذتت افزون کند

خوانش: 16

سپاس: 1

 

اینهمه خاک که در شرب مدامم باقیست

خوانش: 14

سپاس: 1

تعداد نظر: 1