🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاطره

(ثبت: 239496) خرداد 11, 1400 

 

بی هدف مینویسم
و میدانم
در یكی از همین سطرها
تو
عاشق میشوی
و من ……تنها می مانم..
تمام شب را
تو بخواب
من
در این فاصله
مست می شوم
برای لمس دستانت،
گریه نمی کنم ؛
چیزی
رفته توی چشم ام!
به گمانم یک خاطره است …
سه شنبه
یكم تیر نود و پنج

مهران قرجه داغی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا