🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خداوندا تو عاشق بوده ای هرگز

(ثبت: 224640) فروردین 12, 1399 

 

خداوندا…!

تو عاشق بوده ای هرگز…!؟
به
دنيای
خداوندی…
تو بيتاب دقايق بوده اي هرگز…!؟
به دور از عقل
و دنيای حقايق
بوده اي هرگز…!؟

سر زلف پريشان ديده ای آيا…؟
پريشان
شب
يلدای
گيسويی
معطر
بوده ای
آيا…!؟
که ايمانت دهد بر باد!!!

و يا هرم همآغوشي
چنان داغ
و هوس آلود
و سحر آميز
و بی پروا…
تو را اي ايزد يکتا
تو را اي ذات بي همتا
چو پيچک بر تن مردانه ات پيچد
و از خويشت
برد از ياد…

خداوندا…
زدی دست خود را
به
اندام
زيبای
او

چشيدی خدايا …!
تو در نيمه شب
طعم لبهای او
شراب لبش را تو نوشيده ای هيچگاه!؟
تنش را
تنش را
تو پوشيده اي هيچگاه!؟
به عطر دلآويز او
مست
و حيران
شدی…!؟
به چشمان مست و لوندش
تو ويران شدی…!؟

نه هرگز …
تو عاشق نبودي خدا…!!!
تو دربند عطر شقايق
نبودي خدا…!!!
تو
عاشق تر
از
اين خلايق
نبودي خدا…!!!
که مجنون آواره کردي ؛
تو کردي
که فرهاد بيچاره کردي ؛
تو کردي
که شيرين ما را تو مهپاره کردي
و ما را تو مانند فرهاد بيچاره ؛ آواره کردي

خدايا
تو
با
اين
دل
ما
چه
کردي…!؟

چه
کردی…!؟؟؟

ارتـــعاش…

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. جابر ترمک

    فروردین 12, 1399

    درود شروع زیبایی با نیمایی داشت اما در ادامه نیاز به دقت بیشتر داشت
    🌷🌷🌷🌷🌷

  2. علی معصومی

    فروردین 12, 1399

    درود بر شما
    ••••••••
    جناب کرمانی نازنین
    ◇◇◇◇◇
    آرزوی سلامت برایتان دارم
    قلمت استوار
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌸🌺

  3. محمد رضا درویش زاده

    فروردین 12, 1399

    خیلی زیبا و عاشقانه بود درود فراوان با عشق زندگی باید کرد🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا