🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدای انار

(ثبت: 255846) بهمن 14, 1401 

 

می نویسم به خط خون
می گویم به زبانی سرخ
“سلسله موی دوست حلقه ی” دار شماست
.
.
.
عاقبت قلمم را دار
می سپارد به خدای انار

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 14, 1401

    سلام و درود

    چه دار مقدسی!
    مر اهم بر این دار برند عالی ست

    میلاد مولای عاشقان و روز پدر بر شما مبارک

    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

    • انار نوروزی

      بهمن 14, 1401

      سلام و احترام
      جناب طارق عزبز امبدوارم سرتان سلامت باشه از این دارها و ما پیش‌مرگ تان🙂
      متقابلا سالروز میلاد بزرگ مرد تاریخ بشریت را به شما شادباش و تبریک عرض می کنم.💐⚘⚘⚘🌸🌸🌸
      زیر سایه پرمهرش ابدی باشید❤

  2. علی معصومی

    بهمن 14, 1401

    🌿👏👏👏👏
    دروودها بانو نوروزی
    ♤♤♤
    خون دلم می چکد در طلب روی دوست
    باز نوشتند که: “باغ انار شماست”
    ✍بداهه

  3. نسرین حسینی

    بهمن 19, 1401

    درودها برشما 🌺🌺👌👌

  4. غلامحسین جمعی

    بهمن 20, 1401

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد عزیز

    کوتاه مختصر مفید و گویا و قابل تامل

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  5. فاضله هاشمی

    اسفند 1, 1401

    بسیار زیبا سرودید بانو جان ❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا