🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدا بی تو چه کنم

(ثبت: 2634) مهر 26, 1395 
خدا بی تو چه کنم

باز دلم سوی توکرده چه کنم               جانم هوس کوی تو کرده  چه کنم

دیوانه عشقت شده ام من مجنون             لیلی ام  شبهای تارم  شده چه کنم

یارب دل و جان من پر ز خود کن      هر لحظه وصالت خواسته شده چه کنم

ای دل برو در کوی خدا گدایی کن        مغنی خداست و با طلب شده چه کنم

گدا که بر سر کوی پادشاه رود               پادشاه جهان  من مغنی شده چه کنم

صد سال اگر در عبادتت بسر برم          من در مقعد صدق نبوده  شده چه کنم

عارف به لقای خدا دلخوش است             ایکاش با تو باشم بی تو شده چه کنم

هر کس که زتو غیر تو خواهد                   من جنت و فردوس بی تو باشهچه کنم

ای خدای عاشقان و عارفان لله                 من  هر آینه دنیا رابی تو باشه چه کنم

بارالها خودت را به خودت شناختم       من جز ذات با صفات و اسمات همه چه کنم

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا