🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدا در روح این مردم مگر نیست

(ثبت: 258963) خرداد 4, 1402 
خدا در روح این مردم مگر نیست

خدا در روح این مردم مگر نیست
چرا از رفتن گل چشم تر نیست

درون کوچه های خسته شهر
به جز پیکار لبخند و تبر نیست
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا