🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدا…

(ثبت: 214367) شهریور 13, 1398 
خدا…

خدا..
همه مال تو_
اما بگذار این یک نفر درقلبم
بسط نشیند و بفکرم باشد..
فقط….
م. مهتاب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 13, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. امیر جلالی

    شهریور 13, 1398

    چقدر لطیف و رک با خدا معامله می کند …
    یک نفر در مقابل همه…
    زیبا بود و اثر گذار نیز… درود بر شما

  3. حامی شریبی

    شهریور 13, 1398

    همه ی حواس پرتیم
    پیراهنی ست
    که
    هرروز مرا
    اشتباه میپوشد
    کاش
    کمتر در حوالیم
    پرسه بزند
    این گیسوی
    آشفته ی باد
    وگرنه
    برای ناکامی
    فرصت خوبی
    خواهم شد

    حامی شریبی

    قلمت زیبا و احساست زیباتر
    مهربانوی شعر واژه های
    سپید

  4. مهتاب ایزدسرشت

    شهریور 13, 1398

    البته که شعر، منتها شعر ساده چی شده ازدیروز

  5. مهتاب ایزدسرشت

    شهریور 13, 1398

    سلام
    متشکرم ازدوستان شاعرم
    سربلند وشاعربمانید💐🙏

  6. طارق خراسانی

    شهریور 13, 1398

    سلام و درود

    الهی آن شود که دل آرزو دارد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا