🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدا

(ثبت: 5507) بهمن 25, 1396 
خدا

خدا

وقــتی چـــشام بــارونـیــه

دلـــم گــرفــته از هــمــه

وجــودِ تــو بَــرام خــــدا

آرامــشِ قـــلــبِ مــنـــه

تـو لـحظه هـای بــی کسی

تــویی بــرام هـمه کــسم

وقتـی کـه تــنها مـیمـونـم

تــویی فـقط هـم نــــفسم

پشـت و پـناهِ مـن تـویــی

وقــتی کــه گــریه میکنم

بــجــز درِ خــانـــهٔ تــــو

هیــچ دری رو نــمـیــزنم

دنــــیــا مــحــلِ گـــذره

میــام به سـمتِ کــوی تـو

بازگشت ماهست یه روزی

دیــر یا که زود به سوی تو

کاظم عفتیان چهل کمان

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. آرمیتا مولوی

    بهمن 27, 1396

    زیباست 

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا