🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدعهٔ خزان

(ثبت: 258659) فروردین 31, 1402 

 

سوزِ سرمایِ این شبِ بدشگون
تلنگری چنان زد قامت گل را
که دیگر باور نکند هر آن آفتاب بود وُ باران آمد
لاجرم بهار می بارد از چلهٔ کمانِ رنگینش!!
نه…… خزان هم گاهی خدعهٔ بهاری می کند
برای تمتع تیزترِ تیغش
آنجا که به خیالِ خوش آسوده باشند…. گلها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 31, 1402

    سلام و درود

    مانند همیشه عالی و قابل تأمل

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

  2. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 1, 1402

    درود جناب خانمحمدی
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا