🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خراسانم آرزوست

(ثبت: 6178) خرداد 30, 1397 
خراسانم آرزوست

بنام خدا

 

”  خراسانم آرزوست “

 

صَلیَ اللهُ عَلَیک یا عَلی ابنِ موسَی الرِّضا

مرا شبی به تماشای عشق مهمان کن
بیا و باز مرا راهی خراسان کن

؛
کنار پنجره فولاد اشک می ریزم
دوباره اشک مرا همنشین باران کن

؛
اگرچه آدم خوبی نمی شوم اما
به لطف عشق مرا هم شبیه انسان کن

؛
نگاه کن دل ما را چقدر تاریک است
دل سیاه مرا باز هم چراغان کن

؛
مسیحیان همه صف بسته اند در صحنت
کمی نگاه به جمعیت مسلمان کن

؛
چه می شود که بگویند : “شاعر دربار”
بجای بست نشینی ثنای سلطان کن 

 

…..

اَلّلهُمَ‌صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَ‌آلِ‌‌مُحَمَّدوَعَجِّل فَرَجَهُم

…..

علی رفیعی(امید)

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا