🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خرد

(ثبت: 5789) فروردین 18, 1397 
خرد

خِرد ،
چون شاخه ی  شکسته
 که  بر دامن نمناک  جنگل افتاده ،
هنوز
فرصت  زندگی دارد

اما

مشتریان نان ارزان تقلید
کنار  تنور گرم تعصب
صف کشیده اند
و دستان سرد پاییز را
روانه ی جنگل کرده اند

چه باید گفت؟؟
……چه باید کرد؟؟؟…..

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مه ناز نصیرپور

    فروردین 18, 1397

    درود بر شما

    اما

    مشتریان نان ارزان تقلید
    کنار  تنور گرم تعصب
    صف کشیده اند
    و دستان سرد پاییز را
    روانه ی جنگل کرده اند

    چه باید گفت؟؟
    ……چه باید کرد؟؟؟…..

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا