🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خسته تر ازمن

(ثبت: 6827) مهر 19, 1397 

من خسته ام وهست جهان خسته تر ازمن

جام ورمه وگرگ وشبان خسته تر از من

یک ثانیه هم نیست که من روزه گرفتم

شد اول ماه رمضان خسته تر ازمن

ای گل چه کنم زردی پاییز جهان را

می ریزد اگر برگ خزان خسته تر ازمن

آنقدر که این آب وضو دبه درآورد

تا گشت اذان گو واذان خسته تر از من

این قطره اگر ریشه ی او وصل به دریاست

پس بهر چه شد آب روان خسته تر ازمن

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):