🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خط بلا

(ثبت: 2035) مرداد 1, 1395 

طارق خراسانی

بسته بر زلف تو بی چون و چرا خواهم بود
با تو تا آخر هر خط بلا خواهم بود

من به عشق تو گذشتم ز دو عالم، دانی
در پی دوست ز هر بند رها خواهم بود

منعم از عشق کنند و دل من در پی یار
بنده ی گوهره ی مهر خدا خواهم بود

دلبرم ، ماه تر از ماه تر از ماه بیا
پای من باش که در کار تو پا خواهم بود

دل به دریای خیال تو زدم باکی نیست
باتو تا حاد ترین حادثه ها خواهم بود

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. علیرضا حکیم

    مرداد 1, 1395

    درود بر شما استاد طارق گرامی

    غزل زیبایی بود و لذتبخش موفق باشی و شاد

    • طارق خراسانی

      مرداد 2, 1395

      با سلام  و درود بی حد

      سپاس از حضور گرم تان

      در پناه حق

  2. سمانه تیموریان

    مرداد 2, 1395

    عرض سلام و درود فراوان 

    دلبرم ، ماه تر از ماه تر از ماه بیا .

    پای من باش که در کار تو پا خواهم بود

    . دل به دریای خیال تو زدم باکی نیست

    باتو تا آخر این حادثه ها خواهم بود

    درود فراوان .مثل همیشه عالی بود 

    پایدار باشید 

    • طارق خراسانی

      مرداد 2, 1395

      سلام و درود بر سمانه عزیز

      سپاس از حضور پرمهرت

      در پناه خدا

  3. جواد مهدی پور

    مرداد 2, 1395

    درود بر استاد گرانقدرم حضرت طارق مهربان

    مثل همیشه عالی سرودید

    زنده باشید

    • طارق خراسانی

      مرداد 2, 1395

      سلام و بس درود بر جناب مهدی پور گرامی

      سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه خدا

  4. منصور شاهنگیان

    مرداد 2, 1395

    تبریک  به احساس و کلام ناب و شیرین تان …

    درود ها بر استاد طارق گرامی  …

    زنده باشید بزرگوار …

    • طارق خراسانی

      مرداد 2, 1395

      سلام و درود بر حضرت دوست

      سپاس از حضور بسیار گرم و صمیمانه آنحضرت

      در پناه خدا

  5. زهره خسروی

    مرداد 2, 1395

    دلبرم ، ماه تر از ماه تر از ماه بیا .

    پای من باش که در کار تو پا خواهم بود

    سلام

    عالی ست استاد

  6. مينا امينی

    مرداد 3, 1395

    عالیه

    بسیارزیبا بود مهربان

  7. اله یار خادمیان

    مرداد 3, 1395

     سر بلند باشی استادم  نوشیدم از عصاره اندیشه ی پاک و ناب شما  پرچم عشقت بر بام هستی جاودانه باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا