🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خلاء

(ثبت: 231357) شهریور 15, 1399 

– خلاء:

به آغوشم که می‌کشی‌،،،
زمان و مکان،
بی معنا می‌شود!

#لیلا_طیبی(رها)
#هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 15, 1399

    🌹🌹🌹

    • لیلا طیبی

      شهریور 18, 1399

      🙏🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

  2. جواد مهدی پور

    شهریور 15, 1399

    سلام

    کوتاهی دل انگیز

    زیبا سرودید

    لذت بردم

    زنده باشید بانو طیبی گرامی

    💐💐💐

    • لیلا طیبی

      شهریور 18, 1399

      سلام و درود🙏🙏🙏🙏سپاس از حضورتان🌹شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا