🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خلاف میل چه سختی تحملی جانا

(ثبت: 209679) اردیبهشت 25, 1398 

کجاست یار من آن عاشق اهورایی
همان جمال الهی حبیب دانایی

همان هنرور گیتی در آسمان ادب
انیس و مؤنس ما بود یکه تنهایی

کجاست جلوه حیاتم کند مرا یاری
رها از این گذر عمری مرا که یارایی

رفیق و گنج مرادم چو رفت در خاکی
دگر نمانده مرا طاقتی توانایی

امیدوار ببودم رها از این دوران
از این کهولت سنی گذر چو برنایی

خلاف میل چه سختی تحملی جانا
برون ز خانه دنیای هر خراباتی

به کنج فقر و قناعت همان که درویشی
به انتظار نشستم که کی ز در آیی

به روی عشق تو سوگند ای خدای ولی
نظر به لطف اجابت دعای این فانی

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 25, 1398

    سلام و عرض ادب شاعر فرهیخته

    شعر زیبایی خواندم
    آفرین
    احسنت
    دستمریزاد
    👏👏👏👏👏

    شادکام باشید انشاالله

    🌹🌷🌺🌸

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 25, 1398

      سلام آقای فلاحی گرامی

      تشکر از خوانش گرم تان

      🌿🌈🍃

  2. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 25, 1398

    سلام و درود
    لذت بردم🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 25, 1398

      سلام استاد حسن مصطفایی دهنوی

      سپاس از خوانش صمیمانه تان

      🌺🌹🌷🌸🌿🌈🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا