🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خواب نوزاد

(ثبت: 239374) خرداد 6, 1400 
خواب نوزاد

 

طنین صوت زیبایت قرار قلب من گشته
شبیه خواب نوزادم به محض شٌر شٌر آبی

لقمان مداین Loghman Madaen

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):